Alla inlägg under augusti 2013

Av nils - 18 augusti 2013 23:04

Är faktiskt så taggad att jag vill gå upp tidigt vat is happening? Nej, men har ju nya kläder och är ren och luktar godare än jag gjort på hela sommarlovet.
Kan inte fatta att det är slut, så mycket jag gjort i sommar och allting jag gjort med vänner och alla tv-serier jag sett och alla ensamma stunder i solen på gräsmattan och vid sandlåtan, all musik och sims och twitter och tumblr och StorCon, Jack och stugsemestern bland alla tyskar och norrmän och gyllene tider och alla kvällar i stallet.

Det har varit en underbar sommar, hur jag har mått är irrelevant.

Tack för allt, vänner. Tack för allt.

kapitulera the blog

jag är ca 15 år, ifrågasätter saker, lite hobbyintellektuell och bloggar dikter och musik, mest

want to find something special?

aa saker

allt

i'm a writer and this on your right is my art


Ovido - Quiz & Flashcards