Alla inlägg under februari 2014

Av nils - 5 februari 2014 23:03

detta är de stora grejerna i mitt liv just nu:

  • lotr
    började läsa första boken och trots extrem seghet är jag förälskad. ingen vill se filmen med mig 8(

  • gymnasieval :sss

  • det går åt helvete i skolan men försöker fixa
    nej jag har fortfarande ingen koll och inte lämnat in biologiuppgiften nej

  • jag umgås med så många usch

  • men har fortfarande ingen koll på mig själv
    #swolo

  • kentaurer

  • facebook for some reason och pauline (ny internetvän)

  • inte så clean men ändå, det var ett tag sen (hosthost det går stabilt)

  • aa men typ det fast nu har jag säkert glömt något skitviktigt

  • ja institutet i p3, så jävla bra

  • usch det är jävligt sent nu igen, hinner inte skriva. fisk också
Av nils - 5 februari 2014 22:57

#spotify (skulle ju tydligen inte glömma hashtagga med det lel)

Av nils - 5 februari 2014 22:16

not many of us walks through minefields
at least too few of us survive
no healty of us slay dragons
too many of us die


i want a kingdom in a walley

i want a princess on her way

to save me from my tower

yes im fucking gay


let us on a quest

let us use our free will

have a plan for those who cry

make us a purpose to fulfill


write my flaws on my forehead

and my greatness in my mind

my sisters and my brothers

hold them as i cry


end our precious lives

by saving someone elses

tell the childen our stories

in all the worlds languages

Av nils - 5 februari 2014 22:02

your radiation is striking

walking down the streets

your core is falling apart

turning in your sheets


with that unstable mind of yours;

oh love, you're nuclear

your inner force kills you at last

but no one dares to be somewhere near

Tidigare månad - Senare månad

kapitulera the blog

jag är ca 15 år, ifrågasätter saker, lite hobbyintellektuell och bloggar dikter och musik, mest

want to find something special?

aa saker

allt

i'm a writer and this on your right is my art


Ovido - Quiz & Flashcards